Wednesday, May 6, 2009

d arguement...



Padan muke aku ke.. die yang terlalu emosional? Sampai la ni msg aku satu pun die tak balas lagi. Semalam mmg aku rase tibe2 mcm takde mood nak pegi mane2..actually takde mood nak g kelas..tapi kenape entah aku gatal2 membabitkan die dalam situasi tersebut.

calls die aku buat tak tau.. msg die aku tak jawab. tak tau kenape sbg protes ke ape ntah!!..kadang2 aku ras emacam diri aku ade gila sikit.. mule2 mcm tak percaya mcm mane orang sehebat die bleh jatuh hati kat aku.. tapi i just being myself je mase first time we met. Dalam hati mmg ade debaran yang gile punye sbb aku tau org yang aku dating ni engineer hebat..genius tahap gaban punye..ade rupe.. ade harta.. tapi tu la ..dah jodoh kan.. skrg aku mmg jatuh hati yang berdebuk2 dgn die..

tu dulu punye stori..skrg ni masalah bile ade sebulan lebih lagi nak engage.. buat perangai plak.. aku ke diakah?.. aku la kot.. tapi takkan die tak faham yang bakal tung die ni psycho sket... tapi psiko tahap level yang amat rendah lagi.. iman masih kuat di dada.

"kata2 yg selalu diucap tiada maknanya, kasih hanyalah kiasan,perasaan adalah kelemahan,apakah nilai matlamat ini?apakah yang diperjuangkan lagi?

Punyelah aku rase nak tido guling2 bile dpt msg die mlm tadi kul 1.30pg.. apa maksudnya? adakah die dah nak give up dgn relations ni?.andweeeee...aku tak bleh mengalah lagi sebulan je nak de majlis separa rasmi andweeeeeeeeeeeee.......

skrg..12.30pm, masih takde reply dr encik koala lagi... adakah aku yg kene g melutut memohon sembah?..

No comments:

Post a Comment